понеділок, 18 лютого 2019 р.

День святого Валентина


14 лютого - День Святого Валентина – день, коли люди відкрито говорять про найпрекрасніше у світі почуття – про кохання.
У ЧВПУР у цей холодний лютневий день на душі тепло як ніколи, а повітря заполонили відчуття щастя і романтики.
В актовій залі   був проведений святковий вечір у вигляді інтелектуальної гри «Хто зверху?», організаторами та ведучими були Грицюк Анатолій Дмитрович та Озарчук Наталія Вікторівна.



У грі взяли участь:
Команда хлопців: Борчук Михайло гр. № 12, Малофій Іван гр. № 13, Максимів Назар гр. № 7, Туняк Микола гр. № 14


Команда дівчат: Павельчук Катерина гр. № 18, Настасійчук Маруся  гр. № 17, Гаращук Діана гр. № 16, Чобану Андрея  гр. № 16


Командам було запропоновано 8 раундів  після кожного з них отримували бонусні запитання за попереднім соцопитуванням учнів училища.
Цікаві, веселі, різноманітні конкурси команди вправно виконували за правилами гри.






В кінці кожного раунду журі:
-         Писаревська Галина Миколаївна – заступник директора з НвирР
-         Кавнічук Оксана Костянтинівна – заступник директора НвихР
-         Багрій Христина Ігорівна – соціальний педагог
-         Пушкарьова Ольга Миколаївна – голова учнівського профкому
оголошували набрану кількість балів команд.


За підсумками всіх конкурсів, команда дівчат виборола перше місце з набраною кількістю 56 балів, а команда хлопців отримала поразку набравши 48 балів.
Свято завершилось розіграшом лотереї «пара ЧВПУР» методом жеребкування, переможцями стали:
учень гр. №13 - Зеленівський Степан та майстер виробничого навчання Мінченко Наталія Аркадіївна.

Переможці та учасники були нагороджені солодкими подарунками

Кожен учасник переконався в тому, що День закоханих – свято чудес, яскравих вражень і кохання.


1 коментар:

  1. "Я не міг би закрити свій перший будинок без містера, Бенджаміна Лі! Бенджамін та його команда перейшли за межі цієї транзакції. Він з легкістю впорався з моїм дуже тугим поворотом і завжди був мені доступний, коли у мене були запитання (а в мене було багато), навіть коли він був далеко від офісу, що я дуже цінував! Він та його команда розправлялися з багато продавців у останню хвилину з продавцем і невтомно працювали над тим, щоб переконатися, що я можу закритись до закінчення терміну моєї оренди (і моєї допомоги в авансовому платі). Містер Бенджамін - неймовірно обізнаний працівник позики, ввічливий і терплячий. Я переглянув пару пропозицій щодо нерухомості до остаточного придбання, і Бенджамін був там, щоб допомогти кожному, часто погоджуючись зі своїм агентом за лаштунками. Я відчував підтримку протягом усього процесу. Завдяки Бенджаміну та невтомним зусиллям його команди, я зараз є гордим власником будинку! Я б радив вам розглянути питання про будь-яку позику Бенджаміна Бріеля Лі. Мр, Бенджамін Лі Контактна інформація.
    через WhatsApp + 1-989-394-3740 Email- lfdsloans@outlook.com.

    ВідповістиВидалити